Тільки у нас!

Доставка зібраного велосипеда до підїзду !*

*У Львові, Франківську та області.

Чим відрізняється велосипеди

Я дуже добре розумію, що повний новачак, що загорівся ідеєю купити велосипед, має одне непохитне бажання – покупка повинна вкластися в певну суму грошей.  І часто,  жорстко поставлений перед фактом дефіциту фінансів майбутній велосипедист бере “аби що, що лише схоже на гірський велосипед” Цим нагло користуються ці фірми, що хочуть по швидкому зробити бізнес на велосипедній моді.  І підробляють товар.

Сплутати “Аїст” і Fuji чи Focus ще нікому не вдавалося. Зовнішній вигляд не дозволяє. Але і виробники “Аїстів” націлені на покупців, що збираються купувати гірський велосипед. Так є і менш вимогливі бізнесмени. В результаті їх діяльності всі спортивні магазни завалені хламом, які я в подальшому буду називати “гірським” велосипедом.

Отже, чим «гірський» відрізняється від нормального гірського велосипеда.

По перше, ціною. Ми можемо говорити, що 400 доларів за залізяччя з двома колесами – непомірна ціна.

Не купуйте “гірський” велосипед!

Проте, факти такі, що велосипед, що виглядає як «рама карбон, 27 швидкостей», але продається за меншу суму (зазвичай за 200-250 доларів) ОБОВ’ЯЗКОВО матиме наступні недоліки:

 


1. Він буде дуже важким. Нормальна вага, гірського велосипеда, який не претендує на жодні лаври складає 13-14 кг.  «Гірський» же велосипед буде важити від 15 кг і у «вдалих» випадках усіх 20.


2. Гальмівні ручки на ньому будуть пластмасові. Ні, напевно не всі хороші гірські велосипеди мають дюралеві ручки. Але ті, що мають ручки з пластику, не накличуть на себе підозри в «гірності» - досить буде подивитися на їх ціну.


3. Ні на задньому ні передньому переколючателі не буде надпису shimano. Хоча останнім часом на “гірських” велосипедах “високого”  рівня почали ставити обладнання shimano рівня tourney. Насправді таке обладнання ставлять максимум на дитячих велосипедах для дітей 6-8 років. Дуже часто на “гірському” велосипеді можна зустріти  надписи “shemano/shamano/shimana/shimanno” – це звичайні підробки під фірму.


4. Гальма будуть на мотузочках (тобто тросики, що йдуть від самих гальм, будуть створювати ніби знак /). Це так звані «кантилевери» (назва не точна але дуже розповсюджена) і стоять вони, або на ДУЖЕ старих велосипедах, або на «гірських». Пластикові деталі в гальмівній системі стовідсотково повинні вас насторожити.


5. На рамі буде зрозумілий надпис на зразок: mountain bike, superbike, bike, usa, shimano. Насправді жодна пристойна велоспедна фірма не напише на велосипеді – це супер гірський велосипед, зроблений в америці.  Так пишуть тільки ті, що не дуже впевнені, що made in china захопить покупців. Насправді справжні гірські велосипеди в переважній своїй більшості робляться саме в Китаї.


6.  Сідло “гірського” велосипеда вам сподобається: зручне, широке, деколи м”яке. Насправді ж  нормальне сідло, нормального гірського велосипеда повинно викликати жах: вузьке, не вид незручне і жахливо жорстке, практично ніколи не підпружинене. Тим не більше сидіти на такому інструменті іспанської інквізиції не в приклад зручніше ніж на сідлі на “гірському” велосипеді.


7. Гайки. І особливо на передньому колесі. Запам’ятайте: ПЕРЕДНЄ КОЛЕСО ПОВИННО КРІПИТИСЯ ДО ВИЛКИ ЕКСЦЕНТРИКОМ (це така спеціальна лапка) і ніяк інакше. Грубо кажучи ви повинні вміти знімати переднє колесо і регулювати висоту сідла взагалі без ключів. І яко це не так, то ви зустрілися з типовим “гірським” велосипедом.


8.  На гірському велосипеді використовуються не “пальчики “ для кріплення педалей, а квадратні осі і відповідні педалі, які знімаються за допомогою болтів.


9.  Обода на справжньому гірському велосипеді блистять набагато менше, ніж на «гірському», справа в тому, що на справжні гірські велосипеди не ставлять хромовані обода.


10. Жоден гірський велосипед, не поставляється з флягами і болотниками. А ось «гірські» в своїй комплектації містять щось таке яскраво зелене чи малинове (це про фляги)


10. Жодного заднього амортизатора, ніяких підсилюючих рамок, ніякої передньої м»якої вилки на недорогому гірському велосипеді в діапазоні 300 доларів не буде. А ось на «гірському» - будь-ласка. Про те, що ці прибамбаси не працюють як треба, а тільки збільшують вагу велосипеда, ви мабуть вже здогадалися. 


І ось перед вами два велосипеда: «гірський» і гірський. Всі перелічені признаки у «гірського» видно неозброєним оком, але ціна вас переконує більше? Купите все таки гірський?


Стоп. Зупиніться. Подумайте. Єдиний позитивний результат якого ви доб’єтеся купівлею “гірського” велосипеда – ви зрозумієте, яким не повинен буди велосипед. Погодьтеся, що велосипед, у якого впродовж  перших трьох місяців зламаються передній і задній переключателі, колесні втулки, гальмівні колодки, постворюються жахливі вісімки на колесах, вилетять підшибники, ростягнуться тросики,  і позриваються гайки, яких на нормальному велосипеді взагалі не повинно бути, заставить вас більше працювати біля нього ніж на ньому їздити.  І якщо ви великий любитель ремонту, який ніколи не закінчується, тоді “гірський” велосипед для вас.
І це не жарти. Не купуйте гірський велосипед. Не купуйте його навіть дитині на дачу – не варто привчати дитину до поганого. Краще купіть їй “Турист” чи простий bmx за ці ж гроші.


Ви ж не станете купувати 286 комп’ютер, тільки тому, що комп’ютер потрібен, а грошей нема, а 286 виглядає майже так само як останній Pentium. Точно, так само, якщо його не включати.


НЕ КУПУЙТЕ «ГІРСЬКИЙ ВЕЛОСИПЕД»!

 

Читати 1028 разів

Схожі матеріали (за тегом)

Останні переглянуті

bmx-comanche-muea.jpg
BMX Comanche Muea
7643 грн.

Контакти

tel (+38) 098-19-08-321 kievstar
 

Email: velolviv_zkaz@ukr.net

Top