Тільки у нас!

Доставка зібраного велосипеда до підїзду !*

*У Львові, Франківську та області.

Про велосипед

Про велосипед

Сучасні технології надають всім велосипедистам в наш час доступ до величезної кількості різноманітних параметрів, які є дуже корисними і необхідними. Тому не дивно, що використання смартфонів для отримання різних даних стає все більш популярним і затребуваним. Хоча, з іншого боку, велосипедного комп'ютера все ще є що запропонувати.

Перед покупкою велокомпьютера варто задати самому собі кілька запитань:

Якихось 15 років тому ця стаття не мала б сенсу, оскільки всі велосипеди мали майже однакові жорсткі вилки, зроблені зі сталі. Але велосипедна техніка розвивається семимильними кроками і тепер майже будь-який гірський велосипед укомплектований амортизаційною (амортизованою) підвіскою переднього колеса, що іменується амортизатором. Найбільш відомими стали амортизаційні вилки компаній Fox, Manitou, Marzocchi, RockShox, RST, SR Suntour.

Гірський велосипед (маунтін байк)

Вважається, що приблизно близько тридцяти років тому Гарі Тернер, засновник компанії GT, винайшов гірський велосипед - mountain bike. Ідея створення велосипеда була на подив прозаїчна. Річ у тому, що літом численні підйомники для гірськолижного спорту простоюють. А, приробивши до рами звичайного дорожнього велосипеда товсті колеса і навісивши на нього потужніші гальма, виходить міцний і прохідний байк, на якому цілком можна підніматися на підйомнику і скачуватися вниз. Потім з'явилася ідея самостійного підйому на велосипеді в гору і велосипед обзавівся великою кількістю передач. От так і з'явився нині дуже модний і популярний гірський велосипед.

Основними відмінностями маунтін байка є широкі (близько двох дюймів, замість звичайних 20-40 мм) колеса, трохи меншого, ніж у дорожніх велосипедів, діаметру (26 дюймів замість 700 мм), рама спеціальної геометрії з кареткою, піднятою для їзди по пересічній місцевості, до 29-33 см і великої кількості передач (21-27) з широким діапазоном передавального співвідношення, придатним для будь-якого перепаду висот, при якому ще можна їхати. Гірські велосипеди експлуатуються в екстремальних умовах і вимоги зручності і ефективність управління грають не меншу роль, чим зниження ваги, тому гідравлічні гальма або амортизаційні вилки, з'явилися саме в MTB.

 В зависимости от стоимости подшипника и от качества изготовления его составных частей, могут изменяться следующие характеристики:

  • Максимальные динамическая и статическая нагрузка;
  • Максимальная скорость;
  • Требования к смазке;
  • Ресурс подшипника до появления признаков усталости;
  • Шумы подшипника.

Рама велосипеда 

Серед рам класичних велосипедів (серійних велосипедів для дорослих) перш за все розрізняють відкриті і закриті велосипедні рами.

Класична закрита (чоловіча) рама складається з труб, створюючих два так звані трикутники, - передній і задній.

Передній трикутник утворений підсідельною трубою , що сполучає сідло і каретку ; нижньою трубою , що сполучає каретку з рульовою колонкою (стаканом); і верхньою трубою , що сполучає рульову колонку з підсідельною трубою. Задній трикутник утворений двома парами труб, що йдуть від підсідельної труби і каретки до місця кріплення втулки заднього колеса. Частіше ці пари називають пір'ям задньої вилки . Вказана конструкція забезпечує найбільшу жорсткість рами при мінімальній її вазі.

Виды конструкций вилок.

Существует 3 принципиально разных типа конструкции амортизационных вилок:

  • Рычажная
  • Телескопическая
  • Телескопическая перевернутого типа

 Рычажная вилка

Представляет собой параллелограмную конструкцию из рычагов с включенным в нее амортизатором (в амортизаторе может быть использована стальная пружина или воздух). За счет геометрии вилки, траектория её работы отличается от телескопических (см. ниже) и имеет прогрессивные характеристики сжатия даже при использовании воздушного амортизатора. У вилки этого типа легче сдвиг за счет рычажной системы, благодаря чему она хорошо обрабатывает мелкие неровности и в меньшей степени подвержена паразитной раскачке от педалирования и клевкам при торможении. Но за это приходится платить высокой сложностью конструкции с большим количеством движущихся частей и, соответственно, довольно высокой стоимостью.

Наиболее известная рычажная вилка — Look Fournales стоимостью порядка 1000 евро. Использование композитных материалов и воздушного амортизатора в данной вилке позволяет добиться отличных весовых показателей: порядка 1,2 — 1,4 кг (в зависимости от размера вилки). Размер вилки подбирается в зависимости от высоты рулевого стакана. Существуют также рычажные вилки German A-force Kilo весом около 1 кг.

Ход рычажных вилок, в зависимости от конструкции и производителя, может варьироваться от 60 до 150 мм.

АЛЮМІНІЙ, а вірніше його сплави, на сьогодні є самим поширеним матеріалом для виготовлення рам. Не дивно: на виході з тайванського заводу прості алюмінієві рами можуть коштувати 25 доларів.

Якщо подивитися на характеристики алюмінію і його сплавів, то ми бачимо, що більшість з тих, що цікаві нам, набагато гірші, ніж у сталі. Чому тоді літаки і космічні кораблі роблять із сплавів алюмінія? Вага - головний козир «крилатого» металу (так іноді називають алюміній). У «солідної» сталі питома вага 7,85 грам на один кубічний сантиметр, а в алюмінію - всього 2,7 грама. Тому зіставлення його властивостей до ваги дає помітно кращі результати, ніж у сталі.

В зависимости от конструкции, подседельные штыри делятся на жесткие и амортизационные.

Сторінка 1 із 3

Останні переглянуті

Comanche Niagara_M_Disc_20,5 White.jpg
Comanche Niagara Disk
8900 грн.

Контакти

tel (+38) 098-19-08-321 kievstar
 

Email: velolviv_zkaz@ukr.net

Top