Тільки у нас!

Доставка зібраного велосипеда до підїзду !*

*У Львові, Франківську та області.

Як часто треба мити велосипед?

Як часто треба мити велосипед?

Напевно кожен задавався таким питанням, а як часто треба мити велосипед та й взагалі для чого його мити після 4 см бруд сам відпаде! Так звичайно. Але основна потреба у митті велосипеда полягає у тому що миючи його ми його ще і оглядаємо, якщо зовнішній вигляд не має суттєвого значення, то безпека дуже важлива.

 

Отже велосипед треба мити хоча б після 5-6 виїздів не рідше, особливо якщо річ іде про гірський велосипед. Відразу хочу сказати, що велосипед треба мити ганчіркою і теплою водою з мильним розчином, підійде і той, що використовується на кухні, але ніколи – повторюю ніколи не мийте велосипед з пристроїв високого тиску, які засовуються для миття машин, типу Каршер і йому подібні.

Поясню відразу чому, у машині рухомі частини заховані під дном машини і основні вузли захищені ще й резиновими рукавами що б вода не вимивала салідол - тобто змазку . У велосипеда усе простіше , так там є пильники, але вони не сидять так щільно як у машинах і у разі застосування систем високого тиску ви ризикуєте вимити усю змазку з рухомих частин, таких як каретка та втулки коліс і ланцюг.

Використовуйте звичайний шланг для поливу води, там струя не така сильна і цим можна користуватися . Уявіть собі поливати квіти з пристроїв високо тиску – от те саме буде і з вашим велосипедом.

Отже як мити ми зрозуміли, тепер пройдемся по велосипеду, на що треба звернути уваги під час миття. Миючи колесо зверніть увагу на обод, так як на гірському велосипеді ми стрибаємо з бардьюрів і на бардьюр у місті або носимось по гірській місцевості то на наші колеса впливають дуже багато факторів і може статись що під час якогось стрибок або заскоку на камінь наш обід може і не витримати і утвориться маленька тріщинка, Протираючи колесо ганчіркою ми в стані це виявити і попередити розлом обода у цьому місці у наступні виїзди.

Не хочу навіт думати що може статись коли ваш обід складеться пополам через таку тріщину, добре якщо це заднє колесо, а якщо переднє??? Сальто з переворотом вам гарантоване.

Протираючи колесо звернемо увагу на покришку чи не має явних порізів, через які може видутись камера і вистрілити у самий не передбачуваний момент, що теж може призвести до акробатичних трюків, далі дивимось на втулку, чи бува не появився шат, і краще при митті зняти колеса, щоб бути впевненим що вісь не лопнула і усе на місці, один мій знайомий купив б\у велосипед прийшов до дому зняв заднє колесо, а вісь там була зламана, поки колесо зажати гайками або ексцентриком про це і не дізнаєшся.

Отже якщо виявили шат у втулці, то треба обов’язково дотягнути, бо залишивши так як було дійде до заміни шариків або підшипника і конусів по яких вони бігають, утворяться я так звані виробітки, і ваші шарики стануть квадратні.

Огляд гальм. Звичайно треба глянути на тормозні колодки і якщо вони вже стерлись, то обов’язково їх замінити, коштують недорого майже усі універсальні, то багато не стратитесь.

Варто оглянути також і тросики разом з кожухами чи бува якийсь з тросиків не розплівся бо може так і застрягнути у кожусі і гальма вже не відпустять.

Далі миємо раму і вилку з рулем і дивимось чи бува не появились тріщини. Уявіть собі що відламається перо вилки , сальто буде ще тим.

Про колеса поговорили тепер оглянемо каретку з педалями . Основний момент це перевірити чи не появився шат у педалях та каретці, можна також звернути увагу чи бува не відкрутився болт, що тримає шатуни(усі терміни можна подивитись у словнику велосипедиста на нашому сайті) бо недогледіши таку річ ризикуємо збити усі фаски на валі каретки і наші шатуни вже не будуть в одній площині, доведеться або підкладати леза від бритви для збільшення товщини квадрата як ще називають вал каретки або міняти останній.

Хочу також звернути увагу на те, що мити ланцюг та зірочки треба соляркою(дизелем для машин) і ні в якому разі бензином, бо бензин вимиє вам усю змазку у ланцюгу. Достатньо налити трохи соляри у баночку і за допомогою пензлика пройтись по усьому ланцюгу та зірочках потім усе це можна змити водою. Таким чином ваш ланцюг буде повність очищений від того всьго, що до нього приклеїлось. Бо просто водою і навіть з миючим засобом цього буде дуже важко досягнути.

Отже, як могли замітити, якщо машину миють для красоти бо ніхто підчас мийки не може подивитись до механічних деталей знизу машини, то мийка велосипеда окрім естетичного несе ще й дуже практичний момент - а саме, перевірку на безпечність вашого велосипеда.

Після того як ми помили і оглянули нашого стального друга бажано його протерти сухою ганчіркою особливо ланцюг та шестерні, перш за все для того щоб зняти залишки води і щоб на ранок наш ланцюг не почав ржавіти, а також для того щоб можна було їх змастити маслом. Змащення маслом ланцюга є обов’язковою процедурою після миття.

Для змащення велосипедного ланцюга підійде будь-яке машинне масло, навіть відпрацьоване, адже наш ланцюг не працює в режимі циліндрів машини 2000-3000 об/хв.. Тут важливе інше. Не наливати на ланцюг масло, а нанести декілька крапель і прокрутити педалі, щоб масло розійшлось по усьому ланцюгу, а також змастило задні та передні шестерні. Ланцюг після змащуваня не повинен виглядати мокрим. Якщо перелили масло і ваш ланцюг виглядає мокрим то обов’язково протріть його ганчіркою.

Ми катаємось по паркам , дорогам та стежкам де є багато піску та бруду , якщо ваш ланцюг буде мокрим , то до нього як до магніту пристане увесь цей бруд, Утвориться сама натуральна наждачна шкірка , яка не тільки зітре ваші шестерні але й сам ланцюг. Отже термін життя вашого ланцюга та зірочок скоротиться майже у двічі а то і більше . І тут проблема в тому, що при заміні ланцюга ви будете змушені замінити і найбільш сточені зірочки, інакше ваш ланцюг не зможе добре по них бігати і буде увесь час зіскакувати – або як ще говорять його буде проривати, що може привести до падіння у момент прориву особливо, якщо будете їхати на стоячки.

Отже мийте свій велосипед правильно, оглядайте його і слідкуйте за ним і він вам прослужить багато років!!! www.velolviv.com.ua

Читати 981 разів
Детальніше в цій категорії: « Троса і обплетення гірського велосипеда

Останні переглянуті

Контакти

tel (+38) 098-19-08-321 kievstar
 

Email: velolviv_zkaz@ukr.net

Top