Тільки у нас!

Доставка зібраного велосипеда до підїзду !*

*У Львові, Франківську та області.

Свист у дискових тормозах гірського велосипеда

Як змусити замовчати дискові тормоза вашого велосипеда

У житті кожного траплявся такий день, коли гальма починали вищати, як мавпочки, і, звичайно, що вам таке не сподобалось, подібний звук може зіпсувати вам прогулянку на велосипеді - або, що ще гірше, розповісти про ваше місцезнаходження лісникам, що знаходяться поблизу, які не так вже доброзичливо відносяться до велосипедистів. Перш, ніж ви почнете сердитися самі або розсердите кого-небудь, змусити замовкнути ваші гальма, слідуючи порадам Tech Tuesday від Pinkbike.

Ми випадково змастили гальма мастилом для ланцюга і, у результаті, були винагороджені шумом протягом всієї наступної поїздки. Тепер гальма працюють безшумно - після ремонту від Tech Tuesday..

Чому дискові гальма пищать?

Чому гальма пищать, пояснив мені Уейн Лімпкин, засновник компанії Avid Brakes і що знає абсолютно все про дискові гальма. Ось що він сказав:
Під час періоду обкатки гальма не можуть працювати в повну силу до тих пір, поки трохи матеріалу, з якого зроблена гальмівна колодка, не залишиться на роторі після їх зіткнень. Якщо колодка пробиває цей шар або шар укладається нерівномірно унаслідок неправильних інтервалів часу гальмування в процесі обкатки, то колодка починає трохи підскакувати при попаданні на пошкоджену ділянку, а потім ударяється об ротор, і так кілька разів за короткий проміжок часу. Згодом з'являються коливання, що створюють мікроскопічні серії хвиль на циклічній гальмівній дорозі. Як тільки таке сталося, ротор, по суті, стає сталевим диском для запису, запрограмованим на виск, - і від звуку не позбавитися, просто змінивши колодки. Виск гальмівної колодки найчастіше викликаний коротким періодом обкатки, а також попаданням на гальмівну поверхню таких забруднень, як мастило ланцюга або хімічних очисників для велосипедів.

Як запобігти виску до того, як він почався

Уейн порадив, перш ніж відправитися в дорогу, обкатати дискові гальма за допомогою серії різких зупинок з досить високої швидкості. Таким чином, матеріал колодки залишиться на гальмівній поверхні ротора. Як правило, більшість гонщиків злегка натискують на гальма , а також скачуються з невеликих гір. Злегка натискувати на нових - кращий спосіб добитися їх виску.
Нарешті, ви можете змащувати ланцюг краплями, а не розпилювачем, - це заощадить вам нерви при очищенні або заміні галасливих компонентів заднього гальма. Змащуючи задню частину ланцюга, ви також додаєте собі проблем з ланцюгом або всім велосипедом. Повільно додайте мастило, а потім, перш ніж відправитися в дорогу, протріть ланцюг до кристальної чистоти. Якщо ви використовуєте полироль для велосипедів, ви гарантовано попадете на ротори. Перед поїздкою, протріть їх чистячим засобом для гальм, нанесеним на свіжий рушник.

Як змусити замовкнути скрипучі гальмівні диски

Що вам знадобиться:
Вам згодяться спеціальні рушники, куплені в магазині, тому що аерозольний очисник для гальм роз'їсть додаткові і пластикові елементи тканинних або паперових серветок, що приведе лише до погіршення ситуації. При використанні хімічних речовин не забувайте надіти захист для очей. Ми опишемо інструменти, необхідні для видалення гальмівної колодки Magura. При видаленні інших типів колодок, необхідні інструменти можуть дещо відрізнятися. Нарешті. Ми використовували шліфувальний матеріал із зернистістю 100, тому що він прискорює роботу, матеріал із зернистістю в 220 приведе до кращих результатів. Перш ніж приступити до роботи, запам'ятаєте, що краї гальмівних дисків, а також спиці можуть стати гострими, як ножі. Будьте обережні.

Крок 1 - Відкрутите фіксатор і зніміть гальмівні колодки з клипера. Покладіть колодки і фіксатори в сухе і чисте місце.

Крок 2 - Зніміть колесо і відкрутіть ротор, що і створює свист. Покладіть гвинти в сухе і чисте місце. На різьбу нанесений спеціальний матеріал для фіксації, тому на неї не повинні потрапляти масло або мастило.

Крок 3 - Надіньте рукавички і захисні окуляри. Очистіть ротор великою кількістю очисника для гальм і потім протріть спеціальним рушником. Повторите як мінімум один раз

ПРИМІТКА: Краї гальмівних дисків може стати дуже гострими. Будьте обережні!

Крок 4 - Прикріпіть шліфувальну шкірку на шліфувальний блок. Переконаєтеся в тому, що наждаска нова, аби ви змогли обробити дві частини ротора та вузькі гальмівними колодки.

Крок 5 - Встановіть ротор на стіл і накрийте чистим рушником, купленим в магазині магазин. Обробіть ротор по кругу, поставивши  шліфувальний блок на його поверхню приблизно на 2 см , для того, щоб поверхня залишалося рівним.

Крок 6 - Взагалі час від часу потрібно обробляти не тільки край ротора ай усю його поверхню і з двох сторін. Протріть ротор чистим рушником, змоченим очисником для гальм, після чого відкладете його убік на чистий рушник

Крок 7 - Щедро окропіть колодки, а потім витріть їх чистим і сухим рушником. Повторіоть ще раз, а потім відкладете їх убік на чистий рушник.

Крок 8 - Покладіть шліфувальну шкірку плоскою частиною на рушнику і потріть її, злегка натискаючи - цього цілком достатньо, аби виявити зернисту структуру матеріалу колодок (справа). Сам процес очищення не займе багато часу. Не перестарайтеся на даному етапі, оскільки ви можете деформувати гальмівну поверхню і скорочує термін придатності колодки

Крок 9 - Встановіть ротор на втулку . Не знімайте рукавичок впродовж всього процесу збірки, аби уникнути попадання яких-небудь домішок на колодки або ротор.

Крок 10 - Встановіть колодки і закріпіть фіксатор як вказано в специфікації від виробника

Крок 11 - Закінчивши роботу, необхідно правильно обкатати гальма. Обкатайте ваші гальма, зробивши десяток різких, контрольованих зупинок з швидкості від 20 до 30км/год.

 

 

Читати 1233 разів

Медіа

Детальніше в цій категорії: Конструкція амортизуючої вилки »

Останні переглянуті

Контакти

tel (+38) 098-19-08-321 kievstar
 

Email: velolviv_zkaz@ukr.net

Top