Ваша корзина
0 товарів - 0,00 грн.
Ваша корзина поки що пуста!
Ваш продукут Ціна

tel(098) 190 83 21kievstar viber logo-велосипеди.

          (099) 072 43 17 mts icon viber logo- одяг, взуття.

Як часто треба мити велосипед?

Напевно кожен задавався таким питанням, а як часто треба мити велосипед та й взагалі для чого його мити після 4 см бруд сам відпаде! Так звичайно. Але основна потреба у митті велосипеда полягає у тому що миючи його ми його ще і оглядаємо, якщо зовнішній вигляд не має суттєвого значення, то безпека дуже важлива.

Троса і обплетення

«Міцність цілого визначається надійністю найслабшої ланки ». Народна мудрість

Цією простою мудрістю часто нехтують. Дійсно, якісь «копійчані» тросики і обплетення (сорочки) порівняно з цінними і дорогими компонентами приводу виглядають як дрібниці життя. Вартість їх може відрізнятися на порядки! Наприклад, задній перемикач запросто може потягнути на 500-900 гривнів, а хороший комплект «потяжки» - троса, обплетення і наконечники - полегшить гаманець на 100-150гривнів. Але від правильного вибору, вмілої проводки і догляду за цим «компонентом» залежить робота приводу, чіткість перемикання передач і, що важливо, гальмують або не гальмують гальма!

Як змусити замовчати дискові тормоза вашого велосипеда

У житті кожного траплявся такий день, коли гальма починали вищати, як мавпочки, і, звичайно, що вам таке не сподобалось, подібний звук може зіпсувати вам прогулянку на велосипеді - або, що ще гірше, розповісти про ваше місцезнаходження лісникам, що знаходяться поблизу, які не так вже доброзичливо відносяться до велосипедистів. Перш, ніж ви почнете сердитися самі або розсердите кого-небудь, змусити замовкнути ваші гальма, слідуючи порадам Tech Tuesday від Pinkbike.

Вам цікаво з чого складається амортизуюча вилка гірського велосипеда? як зроблена амортизуюча вилка гірського велосипеда

Цей малюнок надасть вам загальне поняття про комплектуючі стандартної простої амортизуючої вилки гірського велосипеда

Данный текст является значительно дополненным ипереработанным переводом главы изкниги «The Art OfWheelbuilding» известнейшего швейцарского веломеханика Герда Шренера (Gerd Schraner). Герд собирает, ипроектирует колеса уже больше 45лет для множества как MTB, так итрековых чемпионов мира, внастоящее время работает техническим консультантом вDTSWISS.

Данный текст является значительно дополненным и переработанным переводом главы из книги «The Art Of Wheelbuilding» известнейшего швейцарского веломеханика Герда Шренера (Gerd Schraner). Герд собирает и проектирует колеса уже больше 45 лет для множества как MTB, так и трековых чемпионов мира, в настоящее время работает техническим консультантом в DT SWISS. Вcя книга это небольшие заметки-параграфы, поскольку издание собиралось именно на базе пометок Герда сделанных по ходу работы. Мы постарались сохранить структуру изложения придав нашим дополнениям форму текста-оригинала.

Широкая доступность недорогих хорошо собранных готовых велосипедных колес уменьшила необходимость ручной сборки колес в веломастерских. Тем не менее, время от времени ручная сборка (или переборка и ремонт) заказных колес все-таки требуется. Особенно это касается дорогих велосипедов, втулки которых слишком хороши, чтобы их выбрасывать.

Кроме того, желаемую комбинацию обод-втулка не всегда можно купить в виде готового колеса, особенно это касается втулок с внутренним переключением (планетарных).

Рама велосипеда

Одним з ключових конструктивних елементів велосипеда будь-якого типу є його рама. Рама з вилкою і колесами, в основному, визначають поведінку велосипеда в різних умовах. Протягом багатьох десятиліть зовнішній вигляд велосипеда практично не мінявся (багато в чому із-за регламентів УСИ). Рама велосипеда виготовлялася з восьми труб, ще три труби йшли на передню вилку. У останні 20 років у виготовленні рам відбулися істотні зміни. Спочатку з'явилися тріатлоністи, і це привело до буму нетрадиційних конструкцій шосейних рам, пізніше стали активно розвиватися гірські велосипеди.
Сучасні матеріали і технології дозволили розробити нові концепції велосипеда і широко використовувати амортизаційні вилки і задні незалежні підвіски (різних типів).

Вас можуть зацікавити

  • MTB велосипеди 26
  • MTB велосипеди 27.5
  • MTB велосипеди 29
7 300 грн.
Кількість:
14 750 грн.
Кількість:
11 990 грн.
Кількість:
12 900 грн.
Кількість:
14 700 грн.
Кількість:
9 390 грн.
Кількість:
11 500 грн.
Кількість:

Візьміть також взуття для їзди на велосипеді зі скидкою

  • Кросівки та кеди
1 590 грн.
Кількість:
900 грн.
Кількість:
1 490 грн.
Кількість:
1 790 грн.
Кількість:
1 890 грн.
Кількість:
1 300 грн.
Кількість:
1 150 грн.
Кількість:
1 120 грн.
Кількість:
1 590 грн.
Кількість:
1 220 грн.
Кількість:
Top